نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سورپرایزهای بزرگ فوتبال اروپا| از دیبالا تا پوگبا: ستاره‌های رایگان!

  • کد خبر: ۹۴۵۰۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
سورپرایزهای بزرگ فوتبال اروپا| از دیبالا تا پوگبا: ستاره‌های رایگان!
۱۰ بازیکن شاخص اروپا که آخر فصل فوتبالی امسال آزاد می‌شوند را در این مطلب می بینید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر‌خلاف سال‌های گذشته، ستاره‌های بزرگی برای تمدید قرارداد با باشگاه خود توافق نکرده و از همین اول ژانویه ۲۰۲۲ قادر به مذاکره و توافق با تیم‌های دیگر هستند. نام‌های مشهوری، چون کیلیان امباپه، پل پوگبا، عثمان دمبله و ایسکو احتمالا فصل نقل‌و‌انتقالات‌۲۰۲۲ را به تابستانی داغ تبدیل خواهند کرد. رئال‌مادرید از همین حالا برای خرید امباپه و رودیگر اقدام کرده و عثمان‌دمبله به نظر تصمیم گرفته است راه خود را از بارسلونا جدا کند. آینده ستاره‌های باتجربه‌ای مانند مودریچ، لوییس سوارز و گرت‌بیل نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن)

بی تردید کیلیان امباپه مهم‌ترین نام بازار تابستانی پیش‌رو خواهد بود. این ستاره فرانسوی هنوز برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن به توافق نرسیده و رئال‌مادرید سال‌هاست برای خرید کیلیان امباپه تلاش می‌کند. البته قطعا تکلیف آینده او تا پیش از تقابل ۲ تیم در لیگ قهرمانان مشخص نخواهد شد.

عثمان دمبله (بارسلونا)

اخبار حاکی از خواسته‌های عجیب و بالای عثمان‌دمبله برای تمدید با بارسلونا و قطعی‌شدن جدایی این ستاره فرانسوی بعد از ۵ سال پرحاشیه از جمع بازیکنان بلوگرانا‌ست. از لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن، یونایتد و یوونتوس به‌عنوان مشتریان دمبله نام برده شده است. همچنین زمان زیادی تا اتمام قرارداد لوییس سوارز با روخی‌بلانکو نمانده و اتلتیکو هنوز درباره حفظ او به جمع‌بندی نرسیده است.

آنتونی رودیگر (چلسی)

مدت‌هاست اخبار فراوانی درباره آینده آنتونی رودیگر منتشر شده و هنوز او با چلسی درباره تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به‌شدت برای جذب آنتونی رودیگر تلاش می‌کنند و با توجه به دستمزد درخواستی هنگفت این بازیکن، بعید است فصل بعد نیز شاهد حضور او در چلسی باشیم.

مارسلو (رئال‌مادرید)

قرارداد کاپیتان برزیلی و باتجربه رئال‌مادرید رو‌به‌اتمام است و مارسلو قطعا در پایان این فصل و بعد از ۱۵‌سال از این باشگاه جدا خواهد شد. اخباری درباره احتمال بازگشت مارسلو به فوتبال برزیل و حتی خداحافظی این بازیکن از فوتبال منتشر شده است.

پل پوگبا (منچستریونایتد)

در ماه‌های اخیر بار‌ها شایعاتی درباره احتمال توافق یونایتد با پل پوگبا برای تمدید قرارداد منتشر شده و این اتفاق هنوز رخ نداده است. ستاره فرانسوی آینده باشگاه را چندان خوب تصور نمی‌کند و ممکن است فصل بعد برای یکی از تیم‌های یوونتوس، رئال یا پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود.

لوکا مودریچ (رئال‌مادرید)

ستاره کروات رئال‌مادرید به‌قدری در فصل جاری درخشان ظاهر شده که هنوز رؤیای هر مربی بزرگی محسوب می‌شود. اخبار حاکی از توافق لوکا مودریچ برای ماندن در برنابئو به‌مدت یک فصل دیگر است؛ اما فرانک کسیه در آستانه جدایی از میلان قرار دارد و این تیم باز هم در تمدید با ستاره‌های خود ناکام مانده است.

ایسکو (رئال‌مادرید)

رؤیای احیای ایسکو زیر‌نظر کارلو آنچلوتی نیز حقیقت نداشت و این ستاره تکنیکی بعد از ۸ سال، فاصله‌ای تا جدایی از رئال‌مادرید ندارد. ایسکو بیشتر بازی‌های تیمش در این فصل را از روی نیمکت تماشا کرده و اخیرا با کارلتو درگیری لفظی نیز داشته است.

پائولو دیبالا (یوونتوس)

‌به نظر می‌رسید پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق قطعی دست یافته، اما تعلل باشگاه در اعلام رسمی این توافق باعث نگرانی هواداران یووه و افزایش احتمال جدایی این هافبک خلاق شده است.

نیکلاس سوله

بعد از شروع درخشان نیکلاس سوله در بایرن مونیخ، مصدومیت شدید باعث افت این مدافع جوان شده و حالا اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد لیگ برتر و تیم هایی، چون چلسی و منچستریونایتد برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. لوییس فیلیپه، مدافع برزیلی لاتزیو به‌عنوان گزینه ذخیره برای او در نظر گرفته شده است.

آندره اونانا (آژاکس)

دروازه‌بان کامرونی آژاکس بعد از سپری‌کردن محرومیتی غیرمنتظره، حالا دوباره شرایط بازی‌کردن پیدا کرده است و فقط تا پایان این فصل با آژاکس قرارداد دارد. باوجود ابراز‌تمایل بارسا، به نظر می‌رسد اینتر با اونانا به توافق رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد در لیگ ایتالیا بازی خواهد کرد. در این فهرست هوگو لوریس و سمیر هندانوویچ نیز می‌توانند حضور یابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->